vrijdag 16 oktober 2009

Dennenoord Verslag



13 oktober 2009

11:00 Weg van school

We stappen op de fiets met onze Mega koewle shirtjes.
Net onderweg en ja hoor wie ligt er weer in de sloot?
Marinka Ik dus.
Na 5 minuten verspild te hebben fietsen we door.

11:15 Dennenoord

Eindelijk maar toch zijn we aangekomen bij Dennenoord .
Na een rondleiding gehad te hebben, en voorgesteld te zijn aan de mensen
gaan we eten. We bakken (nou ja, we iedereen behalve ik;p) De heerlijkste
pannenkoeken, terwijl ik een babbeltje maak met mevrouw Scholten.
Mevrouw Scholten is een hele hele hele lieve vrouw.
Ze was zo lief ze had mijn oma wel kunnen zijn.
Ze wou héél graag een mobieltje Thom had zijn mobieltje mee
en zij zei : "Als ik een mobiel wil dan wil ik zo één een beetje een kleine.
Anders vind ik ze te groot. Ik heb het al vaak aan mijn dochter gevraagd
Maar die komt niet zo vaak langs." Dat dacht zij natuurlijk want door de
Dementie onthoudt ze niet zo veel.

14:00 Dennenoord ( Nog steeds)

Toen gingen we een speurtocht doen, die was leuk. Iedereen deed zijn jas aan want het regende. Mevrouw Scholten zei:" Wat een rot weer hé de volgende keer moeten jullie maar beter weer meenemen."
Toen de zon eindelijk scheen zei ze :"Wat een mooi weer hebben jullie meegenomen."
Na ongeveer 12 vragen gehad te hebben en de uitslag gehoord te hebben
*( Team 2 won wij dus niet maar daar zaten we niet zo mee want het was super
Gezellig)* gingen we naar huis.

Het was voor mij en voor vele anderen denk ik e
en zeer geslaagde dag.

Moeten we zeker vaker doen !

Marinka!

Geen opmerkingen: