woensdag 20 mei 2009

school reis verslag berwout

Schoolreisje
We moesten fietsen,afwassen,lopen,vogels kijken,liggen bonte avond etc.
Het leukste was… ja...dat was ik weet het eigenlijk niet eens meer.
En we hadden fietsen gehuurd en daar moesten we fietsen alle drie de dagen gingen we wel het eiland rond fietsen zo erg…niet gewoon voor woorden!
En dan nog het eten de eerste dag was het gewoon eten van het leger des hels
Zoooooooooo goor echt maar van het tweede dag aten we patat dat ook wel taai.
Maar dat waas nog te eten tenminste…
Dat gelde maar voor een paar denk ik ik vond het wel lekker en de bonte avond
Die duurde ong. 3uur van; 9:30 tot 12:27 echt wel leuk maar best wel lang ik en roan moesten
als eerst wij deden een quiz jongens tegen de meisjes en de meisjes hebben gewonnen en ik vond het vals spel! Want de jongens kregen een liedje die ze misschien in groep 4 of zo dus dat kan je moeilijk weten en bij “verzin een rap”hadden de meisje meer een jell gemaakt en de jongens een rap dus eigenlijk is het 7 jongens 5 meisjes en niet 5 jongens 6 meisjes gewoon vals spel en later op de bonte avond was er nog; de dating show,glaasje draaien,pinguïn kippen dans,meester make-up,en nog veel meer.
Dit is het eind van mijn verslag doei.

Met vriendelijke groet,

Berwout,Kruit

Geen opmerkingen: